סגן השר מקלב: "משרד הבריאות לא קיבל את עמדתנו להקלות בבתה"כ"

    מוטי סבן No Comments on סגן השר מקלב: "משרד הבריאות לא קיבל את עמדתנו להקלות בבתה"כ"

    סגן השר אורי מקלב בריאיון ל'מהדורה המרכזית' בירך על ההישג של יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני בשינוי המענקים, "ראינו כולנו היום את הניסיון והמעמד שיש ליו"ר ועדת הכספים גפני מול המערכות הכי חזקות במדינה"

    צילום: פלאש 90
    20:31
    04.05.24
    אתר קול חי No Comments on לוחם ימ"מ נפצע קשה בטול כרם | חדשות השבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן השר אורי מקלב התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ובירך על ההישג הגדול של יו"ר ועדת הכספים בשינוי תוכנית המענקים לטובת משפחות ברוכות ילדים, "מדובר היום בהישג ענק ליו"ר ועדת הכספים הרב גפני, הוא עמד לבדו מול כל המערכות והצליח לכנס סביבו את כל חלקי הבית, ראינו כולנו היום את הניסיון והמעמד שיש ליו"ר ועדת הכספים גפני מול המערכות הכי חזקות במדינה".

    מקלב הוסיף כי "הייתה כאן אפליה מובנית כלפי הילד הרביעי החמישי והשישי שיש להם אחים, זה לא נכון כלכלית להעניש את משפחות ברוכות הילדים, ישנם חוקים נוספים המפלים ילדים שיש להם אחים ואנו נתגייס כעת לשנות גם אותם".

    מקלב סיפר כי היה הבוקר אצל נשיא המדינה במפגש בנושא השכר לבני המגזר החרדי, "הציגו לנו שם דו"ח המראה אפליה ברורה בשכר לציבור החרדי בשוק התעסוקה, לצערנו יש רתיעה לחברות להעסיק עובדים חרדים בגלל הקורונה, גם אני וגם נשיא המדינה העברנו להם את המסר כי מדובר בכוח עבודה איכותי ואל ליפול לסטיגמות".

    על ההגבלות הקשות בבתי הכנסת סיפר מקלב, "שוחחתי אמש עם שר הבריאות, החתונות יהיו באופן מצומם בשטח הפתוח ועם עשרים איש בלבד, האירועים היו מחוללי הדבקה בציבור. משרד הבריאות לבינתיים לא קיבל את עמדתנו להחרגת ט' באב מההגבלות בביה"כ, מאוד קשה ביום צום להתפלל ולומר קינות בחוץ שעות רבות".



    0 תגובות